Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Şanlıurfa

Valilikler

T.C. HALİLİYE KAYMAKAMLIĞI
T.C. HALİLİYE KAYMAKAMLIĞI
T.C. HALİLİYE KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Çalışma Yönergesi Kaymakam Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe İmza Yetkileri Yönergesi Kurumsal Kimlik
  • HALİLİYE
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
1
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Çalışma Yönergesi
    • Kaymakam
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İlçe Açık Kapı Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Hükumet Konağı Tarihçesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • HALİLİYE
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Hizmetler Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

2024/3 Valilik Makamı Genel Emri (Yeniden)

23.05.2025
 

                                                                                                                                 GENEL EMİR

2024-3

        Şanlıurfa ili sınırları içinde huzur ve güvenliğin, kişi dokunulmazlığının, kamu esenliğinin sağlanması amacı ile düğün, nişan, çeşitli kutlama ve etkinliklerin yapılma şekli, düğün, asker uğurlaması vb. nedenlerle trafiği tehlikeye sokacak şekilde konvoy oluşturulması, sosyal etkinlikler ve çeşitli eğlence dönemlerinde, il sınırları içerisinde yollar, köprüler, kavşaklar, park, bahçe vb. yerlerde yüksek sesle müzik dinlenmesi, izinsiz ve yetkisiz kişiler tarafından havai fişek kullanılması ile bu etkinliklerde vatandaşlar üzerinde korku ve paniğe yol açan havaya silahla ateş edilmesi eylemlerinin engellenmesi amaçlanmıştır.
        Bu Genel Emir Şanlıurfa ili sınırları içinde yer alan bütün ilçe ve mahallelerde düğün, sosyal etkinlik, kutlama ve diğer ortamlarda yüksek sesle müzik dinlenmesi, izinsiz ve yetkisiz kişiler tarafından havai fişek kullanılması ile bu etkinliklerde havaya silahla ateş edilmesi eylemlerinin engellenmesini kapsamaktadır.

        5237 Sayılı Türk Ceza Kanununun;
        Kişilerin huzur ve sükûnunu bozma başlıklı 123. maddesinde;
        (1) Sırf huzur ve sükûnunu bozmak maksadıyla bir kimseye ısrarla; telefon edilmesi, gürültü yapılması ya da aynı maksatla hukuka aykırı başka bir davranışta bulunulması halinde, mağdurun şikâyeti üzerine faile üç aydan bir yıla kadar hapis cezası verilir.”

        Genel güvenliğin kasten tehlikeye sokulması başlıklı 170. maddesinde;
        Kişilerin hayatı, sağlığı veya malvarlığı bakımından tehlikeli olacak biçimde ya da kişilerde korku, kaygı veya panik yaratabilecek tarzda;
        Silahla ateş eden veya patlayıcı madde kullanan kişi,
        altı aydan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.

        Tehlikeli maddelerin izinsiz olarak bulundurulması veya el değiştirmesi başlıklı 174. maddesinde;
        (1) Yetkili makamlardan gerekli izni almaksızın, patlayıcı, yakıcı, aşındırıcı, yaralayıcı, boğucu, zehirleyici, sürekli hastalığa yol açıcı nükleer, radyoaktif kimyasal, biyolojik maddeyi imal, ithal veya ihraç eden, ülke içinde bir yerden diğer bir yere nakleden, muhafaza eden, satan, satın alan veya işleyen kişi, üç yıldan sekiz yıla kadar hapis ve beşbin güne kadar adlî para cezası ile cezalandırılır. Yetkilimakamların izni olmaksızın, bu fıkra kapsamına giren maddelerin imalinde, işlenmesinde veya kullanılmasında gerekli olan malzeme ve teçhizatı ihraç eden kişi de aynı ceza ile cezalandırılır.
        (2) Bu fiillerin suç işlemek için teşkil edilmiş bir örgütün faaliyeti çerçevesinde işlenmesi halinde, verilecek ceza yarı oranında artırılır.
        (3) Önemsiz tür ve miktarda patlayıcı maddeyi satın alan, kabul eden veya bulunduran kişi hakkında, kullanılış amacı gözetilerek, bir yıla kadar hapis cezasına hükmolunur.

        5442 sayılı İl İdaresi Kanununun;
        11.maddesinin (a) bendinde “Vali, il sınırları içinde bulunan genel ve özel bütün kolluk kuvvet ve teşkilatının amiridir. Suç işlenmesini önlemek, kanun düzen ve güvenini korumak için gereken tedbirlerini alır. Bu maksatla Devletin Genel ve Özel Kolluk Kuvvetlerini istihdam eder, bu teşkilat amir ve memurları Vali tarafından verilen emirleri derhal yerine getirmekle yükümlüdür.”
        11. maddesinin (c) bendinde "İl sınırları içinde huzur ve güvenliğin, kişi dokunulmazlığının, tasarrufa müteallik emniyetin, kamu esenliğinin sağlanması ve önleyici kolluk yetkisi valinin ödev ve görevlerindendir. Bunları sağlamak için vali gereken karar ve tedbirleri alır."
        Bu hususta alınan ve ilan olunan karar ve tedbirlere uymayanlar hakkında 66 ncı madde hükmü uygulanır.
        Madde 66 - (Değişik: 23/1/2008-5728/125 md.)
        İl genel kurulu veya idare kurulları yahut en büyük mülkiye amirleri tarafından kanunların verdiği yetkiye istinaden ittihaz ve usulen tebliğ veya ilan olunan karar ve tedbirlerin tatbik ve icrasına muhalefet eden veya müşkülat gösterenler veya riayet etmeyenler, mahallî mülkî amir tarafından Kabahatler Kanununun 32 nci maddesi hükmü uyarınca cezalandırılır. (Ek cümle: 27/3/2015 - 6638/16 md) Ancak, kamu düzenini ve güvenliğini veya kişilerin can ve mal emniyetini tehlikeye düşürecek toplumsal olayların baş göstermesi hâlinde vali tarafından kamu düzenini sağlamak amacıyla alınan ve usulüne göre ilan olunan karar ve tedbirlere aykırı davrananlar, üç aydan bir yıla kadar hapis cezasıyla cezalandırılır.

        2559 sayılı Polis Vazife ve Salahiyet Kanununun;
        14. maddesinde “Şehir ve kasabalarda gerek mesken içinde ve gerek dışında saat 24 ten sonra her ne suretle olursa olsun civar halkının rahat ve huzurunu bozacak surette gürültü yapanlar polisçe menolunur. Bu yasağı dinlemeyenler hakkında Ceza Kanununun 546 ncı maddesine göre takibat yapılır. Zabıtadan izin alınarak yapılacak düğün ve müsamere ve balolar bu kayıttan müstesnadır.
        15. maddesinde “Polis; yaptığı tahkikat esnasında ifadelerine müracaat lazım gelen kimseleri çağırır ve kendilerine lüzumu olan şeyleri sorar.”

        2872 sayılı Çevre Kanununun;
        Gürültü başlıklı 14. maddesinde; “(Değişik: 26/4/2006 5491/11 md.) Kişilerin huzur ve sükûnunu, beden ve ruh sağlığını bozacak şekilde ilgili yönetmeliklerle belirlenen standartlar üzerinde gürültü ve titreşim oluşturulması yasaktır. Ulaşım araçları, şantiye, fabrika, atölye, işyeri, eğlence yeri, hizmet binaları ve konutlardan kaynaklanan gürültü ve titreşimin yönetmeliklerle belirlenen standartlara indirilmesi için faaliyet sahipleri tarafından gerekli tedbirler alınır."
        Madde 20- ... h - Bu Kanunun 14 üncü maddesine göre çıkarılan yönetmelikle belirlenen önlemleri almayan veya standartlara aykırı şekilde gürültü ve titreşime neden olanlara, konutlar için 7.667 TL Türk Lirası, ulaşım araçları için 23.155 Türk Lirası, işyerleri ve atölyeler için 77.372 Türk Lirası, fabrika, şantiye ve eğlence gürültüsü için 232.264 Türk Lirası idarî para cezası verilir.

        5326 Sayılı Kabahatler Kanununun;
        Emre Aykırı Davranış başlıklı 32. maddesinde; “Yetkili makamlar tarafından adlî işlemler nedeniyle ya da kamu güvenliği, kamu düzeni veya genel sağlığın korunması amacıyla, hukuka uygun olarak verilen emre aykırı hareket eden kişiye 2.052 Türk Lirası idarî para cezası verilir. Bu cezaya emri veren makam tarafından karar verilir. Bu madde, ancak ilgili kanunda açıkça hüküm bulunan hallerde uygulanabilir.”
        Gürültü başlıklı 36. maddesinde;
        (1) Başkalarının huzur ve sükûnunu bozacak şekilde gürültüye neden olan kişiye, 977 Türk Lirası İdarî para cezası verilir.
        (2) Bu fiilin bir ticarî işletmenin faaliyeti çerçevesinde işlenmesi halinde işletme sahibi gerçek veya tüzel kişiye 21.176 Türk Lirasından 106.229 Türk Lirasına kadar idarî para cezası verilir.
        (3) Bu kabahat dolayısıyla idarî para cezasına kolluk veya belediye zabıta görevlileri karar verir.

        2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun;
        72. maddesinde “Araçlarda ses, müzik, görüntü ve haberleşme cihazları yönetmelikte gösterilen şartlara uygun olarak ve kamunun rahat ve huzurunu bozmayacak şekilde kullanılabilir Bu madde hükmüne uymayan sürücüler (2024 yılında 690 Türk Lirası) idari para cezası ile cezalandırılır.”

        12028 sayılı Tekel Dışı Bırakılan Patlayıcı Maddelerle Av Malzemesi Ve Benzerlerinin Üretimi, İthali, Taşınması, Saklanması, Depolanması, Satışı, Kullanılması, Yok Edilmesi, Denetlenmesi Usul Ve Esaslarına İlişkin Tüzüğün;
        116. maddesinde “Şenlik ve işaret fişekleriyle oyun ve eğlence aracı olan patlayıcı maddelerin brüt beş kilograma kadar olan miktarlardaki satışları serbesttir. Ancak, şenlik ve işaret fişekleri on sekiz yaşından küçüklere satılamaz.”
        117.maddesinde “Oyun ve eğlence aracı olan patlayıcı maddeler dışında şenlik ve işaret fişeklerinin kullanılması, bu işi bilen bir sorumlu gösterilerek yerel mülki amirliğinden izin alınmasına bağlıdır.”

        27601 Sayılı Çevresel Gürültünün Değerlendirilmesi ve Yönetimi Yönetmeliğinin;
        26. maddesinin (ğ) bendinde "Eğlence amacıyla patlayıcı, maytap, havai fişek ve benzeri şeyleri kullanmak, ateşlemek gibi benzeri faaliyetlerin, çok hassas kullanımların bulunduğu alanlarda yapılması yasaktır."
        26. maddesinin (ı) bendinde "Orta derece hassas kullanımların bulunduğu alanlarda bu tür faaliyetlerden çevreye yayılan gürültü seviyesi Leq gürültü göstergesi cinsinden mevcut arka plan gürültü seviyesini 5 DBA’dan fazla aşamaz."

        10.06.2022 tarihli İçişleri Bakanlığının Düğün, Nişan, Asker Uğurlaması vb. Etkinliklere İlişkin Güvenlik Tedbirleri Genelgesinde; “Valiliklerimizce yayımlanan genel emirlere uygun olarak söz konusu etkinliklere yönelik önleyici tedbirlerin gözden geçirilmesi, yapılacak kontrollerin arttırılması ve mahallin şartlarına göre ilave tedbirlerin planlanması/alınması” hükmü yer almaktadır.

        Bu kapsamda Şanlıurfa ili sınırları içinde;
        1- Yapılacak olan düğün, nişan, asker uğurlama merasimi vb. organizasyonlarda etkinlik sahibi kimlik ve iletişim bilgileri ve organizasyon yapılacak yeri ve saatini gösterir dilekçe ile bağlı bulunduğu Polis Merkezi Amirliğine/Jandarma Karakol Komutanlığına müracaatta bulunacak ve ilgili kolluk kuvvetlerince yasaklanan eylem ve hareketler ile tören esnasında uyulması gereken kurallar hakkında gerekli tebligat yapılacaktır.
        2- Şanlıurfa ili sınırları içinde düğün, sünnet düğünü, asker uğurlama merasimi vb. etkinlikler hafta içi günlerde 10:00 – 24:00, hafta sonu günlerde ise 12:00 – 24:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir.
        3- Şanlıurfa ili sınırları içinde resmi ve dini bayramlar, yerel milli günler, resmi kurum ve kuruluşların açılış törenleri ile Valilik tarafından uygun görülen haller dışında; içinde taneli karabarut bulunan eğlence malzemesi, adi fırfır maytapları, çiçek yağmuru saçan maytaplar, ispanyol maytapları, şenlik mumları gibi klorat ve fosfor karışımıyla üretilen patlayıcı oyuncak malzemeler, şerit halindeki kağıt kapsüller, oyuncak tabanca mantarları, mukavva kapsülleri, her türlü maytaplar, şenlik, işaret, aydınlatma fişekleri, havai fişekler, patlaklı ve yıldızlı roketler ve her türlü fişekler, renkli ve renksiz duman ve sis bombaları ile her türlü piroteknik bombalar ve her türlü patlayıcı maddelerin atılması yasaklanmıştır.
        4- Piroteknik (oyun ve eğlence aracı olan patlayıcı maddeler, şenlik ve işaret fişekleri ile havai fişekler) maddelerin, ilgili tüzük kapsamında izin verilen av bayileri dışında bakkal, market, pastane, hırdavatçı, kırtasiye, oyuncakçı vb. işyerlerinde satılması yasaktır.
        5- Şanlıurfa ili sınırları içinde düğün, asker uğurlama merasimi vb. etkinlikler dahil olmak üzere meskun mahalde ateş edilmesi yasaktır. Bu yasağa uymayanlar hakkında 5237 Türk Ceza Kanununun ilgili maddeleri gereğince adli işlem yapılacaktır. Ayrıca bu etkinliklerde organizasyon sahipleri katılımcılara konu ile ilgili uyarıları yapmak suretiyle gerekli tedbirleri almakla yükümlüdür. Bu tür eylemlerin gerçekleşmesine sebebiyet veren organizasyon sahipleri hakkında ayrıca idari işlem yapılacaktır.
        6- Bulvar, cadde, sokak, halkın yoğun olarak bulunduğu vb. yerlerde yol kapatmak suretiyle trafiği tehlikeye sokacak şekilde düğün, asker uğurlama merasimi vb. etkinliklerin yapılması yasaktır.
        7- Düğün, asker uğurlaması vb. nedenlerle trafiği tehlikeye sokacak şekilde konvoy oluşturulması yasaktır.
        8- Başkalarının huzur ve sükûnunu bozacak şekilde bulvar, cadde, sokak, park, bahçe vb. halkın yoğun olarak bulunduğu umuma mahsus yerler ile konutta, işyerinde ve araç içerisinde mevzuatla belirlenen sınırlamanın üzerinde yüksek sesle müzik dinlenmesi yasaklanmıştır.
        9- Bu Genel Emrin uygulanmasından, takibinden ve denetiminden; Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanlığı, Kaymakamlıklar, Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü ve İlgili Kolluk Birimleri sorumludur.

        Valiliğimizin 19/06/2023 tarihli ve 2023/18 sayılı onayı ile yürürlüğe girmiş olan Şanlıurfa İlinde Düğün, Nişan, Asker Uğurlaması ve Bunun Gibi Etkinliklerin İcrası ile Bu Etkinliklerde Trafiği Tehlikeye Sokacak Şekilde Konvoy Oluşturulmaması, Yüksek Sesle Müzik Dinlenmemesi, Havaya Silahla Ateş Edilmemesi ve Havai Fişek Kullanımı ve Atılması ile ilgili Genel Esaslar hakkında karar yürürlükten kaldırılmıştır.
        Bu Valilik Genel Emri Kaymakamlıklar tarafından mutat vasıtalarla halka duyurulacak ve yayımı tarihinde yürürlüğe girecektir.
 
İlanen Duyrulur
 
Genel Emir Metni İçin Tıklayınız
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Resmi Gazete
  • e-Mevuat
  • Terörden Aranalar
  • Haliliye İlçe Etik Kurulu
  • İlanlar
  • COVİD-19 Salgın Yönetimi ve Çalışma Rehberi
  • Kolluk Gözetim Komisyonu Başvurusu
Türkiye Cumhuriyeti Haliliye Hükümet Konağı Paşabağı Mahallesi 775/1. Sokak No:4 Haliliye/Şanlıurfa
Telefon: +90 414 312 40 47-48-49
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız